Sum01 ben ve Esim de de var malesef , oğlum 15 günlük 3 gündür çok.huzursuz ağlıyor devamlı, bizde çok panikledik pozitif çıkınca mama aldırdım hemen annemi cagirdim yaklaşmayacaktım hiç bebeğime, doktorumuz kesinlikle kendinden mahrum bırakma geçmiştir bebeğe belki ama anne sütü onun herşeyi o yüzden anne sütü bol bol vereceksin, psikoloji olarak tedirgin ve huzursuz olmayacaksın ki çocuğu etkileme dedi. Her emzirmede sen yinede maskeni tak nefesin gitmesin çocuğa, emzirmeden önce elini ve göğsünü yıka mümkünse düş al dedi.o şekilde 2. Günü bitirdik bugün, insAllah oğluma ve yavrularımıza birşey olmadan , hepimiz kolaylıkla atlatalım. Rabbim tüm hastalara şifa versin inşallah ❤