İki gündür ateşli dün dr gittik antibiyotikle ateş düşürücü verdi.boğaz enfeksiyonu kapmış.zangır zangır titriyor el ayak tırnakları dudağı morardı.ateşine bakıyorm 36 duş aldırdım daha çok titremeye başladı vücudu harita gibi oldu.ateş düşürücü verdim fitil verdim şimdi de uyumak istiyor sabahtan beridir bişey yediremedim ağlıyo sürekli.titremesi geçti morarıklar da geçti ama ayakları ve elleri buz gibi şuan.alnında ateşi 35 36 arası boğazı 38 39 çıkıyor bi ara 40.5 oldu.daha dün gittik dr ilaçlara da dün başladık ama korktum tabi ister istemez şuan uykuya yattı.böyle bi durumda ilaç tedavisi dışında uyguladğınız bişey var mı?kızım 22 aylık😔