Mavismila benim oğlum 3250 doğdu,hastaneden cıktıgımızda 3100 dü,bol emzirdim bir ayda 1,5kilo aldı,sonrasında 1 er hattabazı aylar 1,5 kiloyla devam etti,normal doğdu ama tombiş devam etti ,sen hiç üzülme güzelce emzir moral bozacak bir şey yok henüz çok minik