Deletedmom9 İnstagram kullanmıyorum ama sanırım bi yanlışlık var. Tekrardan bi bakın isterseniz. Çünkü bana her zaman söyler bunu. İlk ek gıdaya geçtiğimizde de eğitim vermişti muayenede ve 2 yaşına kadar sütün kendisini doğrudan vermeyeceksin dedi. Hatta gece beslenmelerinde inek süt verenleri bile doğru bulmuyor yaşı kaç olursa olsun. Kefir ayran vs öneriyor. Ama 1 yaşından sonra gece beslenmesini de önermiyor