turansmom E_idil_kus yarın muayenem var kanguruyla gidicem araba sipariş ettim gelmedi, puset artık kollarım tasımıyor doktor eğer kızmazsa demekki sorun yoktur. Tamam canım çok teşekkürler🤍
Hmzamom KardelenYB cnm bndede var kanguru iki tane var elimde biri Bi defa kullanıldı ergonomik yenidogan aparatlı bordo renk 100 tl isteyen olursa
Semrabor E_idil_kus bendede tomy var belim ağrıdığından kullanamadım https://hizliresim.com/dOZVRh link ekledim linkten bakabilirsin canım 70 liraya verebilirim.Tabi uygun derkende çocuk taşınıcak birazda kaliteli bişey bakmalısın bunu alman açısından demiyorum tabiki ama genel olarak tavsiyem ama tabi sen bilirsin 😊
GokturkAlp E_idil_kus İlk 3 ata kadar yeni doğan aparatı ile kullanılabilen bir kanguru almalısınız ve ergonomik olmasına dikkat etmelisiniz. Bilgi vereyim dedim 😋
Sda9191 E_idil_kus canım bende ıkı tane var iatersen uyguna satarım sana ıkısınıde sadece bırer defa kullandım
__moms_ Mom24 şuan evde değilim ama e bebekte var zaten 70 lye aldım 1 kere kullanıldı sonra pandemi çıktı Bi yere gidemedim instagram hesabını verirsen atayım mağazadaki resimlerini