Asel123 Gzlky benimde kızım burun akıntısı ve hapşurması var ama hiç ihtimal veremedim coronaya mevsimsel geçiştir bence
Essy Gzlky burun akıntısı ve hapşırık vardı korona çıktık 🤷♀️ belli olmuyor herkeste farklı belirtileri var
Ceycey13 Gzlky ben şu an pozitifim 1 hafta oldu. Önce başım ağrıdı. Arkasından burun akıntısı. Sonuç pozitif.
Mslll Gzlky belirtilerinde burun akıntısı yok diye geçiyo . Kızım da bu ara hapşırıp gözleri yaşarıyo burun akıntısı da oldu . Daha çok mevsimsel geçiş deniyo
berieren Gzlky şuan koronayız ve evdeyz bendede eşimdede var akıntı. 4 aylık bebegm var bırkac kere ıshal oldu 4 gun ıcınde şükür baska sıkkntısı olmadı.
Harvicell Gzlky tıkalı ise korona olabilir ama akıyorsa şıp şıp korona değil diye biliyorum 🙄😉inşallah değildir