Pandayavrusununannesi Bebeğim 6 aylık emziriyorum ama zayıflamakta istiyorum. Kilolarım resmen kabuslarım oldu. Emzirirken Zayıflamak için çay önerisi olan var mı
Alyahumadmr Pandayavrusununannesi funbodykarışık bitkiçayı öneririm canım şuan bende kullanıyprum 1haftada 2 kilo verdim
Eminos Pandayavrusununannesi karatay beslenmesini oneririm facede gruplar var googlede nasil yapilacagi yaziyor kensinlikle baslayin cok guzel kilo verip saglıklı doyarak besleniyorsunuz
Pedagog_anne Pandayavrusununannesi emziren anneler için zayıflama çayı önerilmiyor içinde bitkisel karışımlar olduğu için sütten bebeğe geçiyor bitkilerin de bebeğe yan etkileri var normalde bize zararsız olan bitkiler bebeklerde kullanılmıyor çünkü eşim kendine detoxfit diye bi çay almış iş yerinsen arkadaşları baya Zayıflamış ben içemedim tabi emzirdiğim için
BeautifulMother1 Alyahumadmr bebeğim 6 ay 3 günlük ve emziriyorum bir sorun olur mu sizce bu çayı kullansam
Pandayavrusununannesi Alyahumadmr aslında o çaydan bende alacaktım ama yorumlarına baktım pek iyi şeyler yazmıyordu
Alyahumadmr BeautifulMother1 2 aydan sonra emziren anneler kullanabiliyor canım ben doktoruma danışarak aldım bir sorun olmaz içebilirsin dedi sütünüde arttırıyor
Alyahumadmr BeautifulMother1 rica ederim canım yalnız almadan önce bak kimler kullanamıyor diye instagram sayfalarında yazıyo
Alyahumadmr Pandayavrusununannesi vardır elbet ama ben hiç olumsuz yoruma denk gelmedim banada burdan biri tavsiye etmişti şuana kadar olumsuz birşey yaşamadım bende
Alyahumadmr Eladerin spor yapmadım sadece yediklerime dikkat ettim ekmeği tatlıyı filan tamamen bıraktım zaten çay size tokluk hissi veriyo ve şeker krizim filan tutuyordu benim çaydan sonra hiç aklıma gelmiyo bile
Pandayavrusununannesi Pedagog_anne dokturum günde 1 fincan yeşil çay içebilirsin dedi ama bir zararı olur mu acaba ? Zayıflama çayından ziyade yeşil çay kayısı çayı falan içebilir miyim diye düşünüyorum açıkçası. Ben yeşil çayı çok seviyorum ama içemiyorum inanılmaz ödem attırıyor o da
Pedagog_anne Pandayavrusununannesi drunuz dediyse yeşil çay bir fincan içebilirsin diye içebilirsiniz