Fatmacicek Cesaret etmedim 🙈 3.doz var 5 Aralık’ta yine hastaneye gideriz . O konularda cesaretim yok çünkü bizi dr yarım saat bekletiyor ani refleks alerjik bir durum olursa önlemek iicn .
Pamukkiz Fatmacicek alsak devlette yaparlar mı peki sağlık ocagındaki ebe yapmıyoruz biz dedi özele ekstra para vermek istemiyorum . Bu arada daha ilk doz vurulcak
Pamukkiz Sevimnaz burdaki sağlık ocagı yapmıyorz biz dedi özele para vermek istemiyorum devlet yapar mı acaba
Fatmacicek Pamukkiz benim devlette yapılıyor . Hangi ildesiniz bilmiyorum ama biz sağlam çocuk aşı bölümünde takipteyiz onlar her gidisimizde hem baştan aşağı muayenesi oluyor hem asimiz