Laayla eskiden öyleydi acıkınca bile ağlamıyordu sadece ıh ıh diyordu. Uyku olayımız hiçbir zaman değişmedi Allah’a şükürler olsun maşallah süphanallah doğduğundan beri hiçbir gece uyanık kalmamıştır. Sadece bir iki defa uyanır ıh ıh der emziririm geri uyur 🙏🏻