Eayhans 19 aylık bir oğlum var, yaşına girene kadar gaz döneminden tut ek gıda dönemine kadar ayrı bir süreçti. Sonra emekleme dönemi başlayınca heryere gelmeye başladı , ilk zamanlar güzel gelirken ayağımın altında ezilecek korkuları başladı. Sonra yürüme dönemi başladı sürekli kucaklarda zıplamalar koltuk üstlerinde zıplamalar altını alırken tekme yemelerim mamasını verirken binbir nazla içmesi yemek yerken her nimeti tükürmesi , aniden heryerden çıkması üstelik mutfakta ocaklar çöpler derken karıştırması , hele birde şimdi sürekli ağlaması hiçbir şeyden memnun olmayışı, sürekli bağırması çığlık atması , ha birde kendini yerden yere atması 😩😩😩 her dönem ayrı bir zorluk , şimdi birde 21 günlük kızım var kardeş kıskançlığı da üstüne eklenince kafayı hangi gün yiyeceğim acaba diye düşünüyorum her saat 😭😭 şükürler olsun onların varlığına ama anne olmak gerçekten çok zor