Gamzegunes 2 aylık bebegim idrar yolu enfeksiyonu oldu bu yüzden 3 gündür memeyi reddediyor mecburen mama veriyorum sürekli huzursuz ağlıyor şuan antibiyotik kullanıyoruz bu süreç ne zaman geçer acaba çok üzülüyorum
Tortilla_ Gamzegunes Bizde antibiyotik kullandık. Doktorumuz 1 haftaa kullan tekrar gel test yapalım dedi. 1 hafta sonra geçmişti. Emzirmeyi bırakma. Sonra iyice reddetmesin.
Nur1233 Gamzegunes geçince rahatlıyolar nefessiz ağlardı zor zamanlardı ama geçiyor Rabbim şifasını versin