turunculuanne ilk 3-4 ay sling kullandık, oğlum da çok sevdi .. daha sonra kanguru araştırmaya başladım.. ergonomik olarak bana en uygunu baby boroosh new age geldi.. onu aldık.. şimdi 22 aylık hâlâ kullanıyoruz.. Hem slingte hem kangurudayken misafirlikte ,yürüyüşte, dışarda gezerken rahatça emzirdim ,uyuttum ..müthiş kolaylık.. evde işlerim olduğu zaman yine elim ayağım oldu sling ve kanguru .. yürümeye başlayınca kanguru ihtiyacı da azalıyor ama iki adım mesafe de olsa alıyorum yanıma.. yoruldum dese nasıl kucakliyim ağırlaştı artık, hop hemen kanguruya 😊 bebeğin ağırlığını vücuda dağıttığı için kucakla aynı ağırlığı hissetmiyorsunuz