Bugün Ankara şehir hastanesine göz muayenesine gittim bebeğin göz damarları daha tam gelişmediği için 1 ay sonra ya tekrar randevu verdi. 1 ay 13 günlüğüz. Başına gelen var mı böyle bir durum. Daha tam gelişmemesi normal birşey mi ? Anne sütü çok alamıyor yavrum mama ile besliyoruz. Acaba ondan mı gelişemedi. Kafamda bir sürü sorular. 😐