Elifmoms yarın tam 1 yaşında olacak. Doğduğundan beri gaz problemimiz hep var zaten bazen çok oluyor bazen az, doktorumuz artık gece beslenmesini kes emdikçe gaz yapar uyanır emer kısır döngü diyor. Üstten dört tane iş patlatmaya çalışıyor kaç aydır patlamıyor. Benim kızım da öyle gündüz çok mutlu uyuyana kadar çok neşeli uykuda çocuğa bişeyler oluyor sanki 🤷🏻♀️