Merhaba güzel anneler ben üç gün önce Leslie ye başladım fazla kilom az iki üç kilo versem yeter ama göbeğim var. Dokuz yaşımdan beri var ve hiç gitmedi kadim dostum şekerparem. Gelelim asıl konuya eşimle iddaya girdik yaza kadar dümdüz olursam bi miktar para vercek olmazsam da telefonları değişecez. Aranızda benim gibi olup sekerpareden kurtulan var mı 🤦🏻♀️