Merhabalar. İlk sorum ; 2 gün önce demir ilacına başladık Newvit kullanıyoruz şu an. Kakası yeşil ve içinde siyah parçalar var. Bir de aşırı kötü kokuyor 🤢 Bütün demir ilaçları bu etkiyi yapıyor mu yoksa bizim kullandığımızdan kaynaklı mı bu durum 🤔
ikinci sorum; ben demir ilacının tamamını koltuğa döktüm😅 leke kaldı çıkaramıyorum. Öneriniz nedir ? Ne ile çıkarabilirim bu lekeyi 🤔