Bebeğim 4 aylık bugün aşı oldu daha sonra eve geldiğimizde ana kucağına koymuştum oda kayarak inmeye çalışırken başını hafif yere vurdu ağlamadı bile saat 1 di uyudu 2 saat sonra kalkıp tekrar uyumak istedi belkide ben uykusundan kaldırdım ağlar ağlamaz kaldırdım çünkü geri uyudu 4 saattir uyuyor eşim aşı olduğu için uyuyordur normal ağladı o kadar diyo ama bende başını vurdu acaba bişey mi oldu diyorum içim içimi yiyor aşı uyku yaparmı yardım edin lütfen