Merhaba anneler 16 günlük bebeğim var hastanede topuk kanı alındı ve sağlık ocağında topuk kanı alındı ve sağlık ocağından tekrardan aradılar tekrar topuk kanı alınmasını söylediler dünden götürdüm tekrar topuk kanı alındı ve bugün sonuç için tekrar aradılar araştırma hastanesine endokrinoloji bölümüne götürmemi söylediler başına böyle birşey gelen oldu mu geldiyse ne yaptınız ben yarın götüreceğim hastaneye yardımcı olabilir misiniz bilgi almak istiyorum evladım için üzülüyorum ne olduğunu bilmiyorum 🙏🙏