Aybarskomm Kizlar bebeğim 9 aylık ek gıdayı gayet güzel yiyor ama şu iciremiyorum resmen ağzından geri salıyor ne yapmalıyım alıştırma barfagida aldım pipetli sulukta aldık normal biberonda da koyuyorum icmiyo hic