Baharcicegi öncelikle sakin olun bebeğiniz gayet iyi ve herşey gayet normal. Ben hem çok zor bi hamilelik hem çok zor bir doğum geçirdim üstüne bir de alerji problemi var yaşına geldi hala da uyku nedir bilmeyiz. Benim kızım 1 yaşında olmasına rağmen 8.5 kilo bana da hep çok zayıf diyorlar ama doktorumuz gayet sağlıklı ve normal diyor mamaya gerek duymuyor. Her bebek bir değil. Ayrıca 2 kaşık alıp bırakması da çok normal şuan tatları almaya çalışıyor öncelikli besini ek gıda değil anne sütü veya formül süt olacak zaten. Yaşadığınız süreç bi kere çok normal. Eğer almıyorsa zorlamayın her gün tattırmaya devam edim sadece zorladıkça beslenme reddi olur hiç istemez. Biraz zaman tanıyın zamanla alışacak. Ve zayıf diyenlere kulak asmayın, öyle bir psikoloji ki herkes öyle dedikçe bir süre sonra sizin de gözünüze zayıf gelmeye başlıyor ben hiç takmıyorken beni bile etkilemişlerdi. Nasıl düşünürseniz öyle görmeye başlıyorsunuz. Her gün gördüğünüz için zaten görüntü olarak öyle gelebilir buna da aldanmayın doktorunuz ne diyor siz ona bakın. Zayıf diyenlere de olsun sağlıklı olsun diyin doktor normal diyor diyin geçin fırsat vermeyin. Fırsat verdikçe insanlar konuşur.