ipekkizimm Aşıya gittiğimizde ebemiz fazla oturtma dedi de ben 4 aydan beri destekli oturtuyordum. Şimdi de desteksiz oturuyor ama neden oturtmayayım anlayamadım. Sordum daha küçük dedi. Size bu konuyla ilgili birsey soylendi mi 🤔
Birkucukeylulmeselesi ipekkizimm bizimki 6 ay 26 günlük oturamıyor daha ya sorun bizimkindemi acaba çok takıyorum bu aralar
damlahira ipekkizimm 6 aylık bebeğiniz eğer hazırsa oturmaya ki bebekler belli ediyorlar zaten sağlık ocağındaki ebeler zaten çok değişik konuşuyorlar
bgmarik ipekkizimm 6 ay 14 günlükken doktor randevusu vardı.Artık oturtalım dedi ki zaten benim kızım destekli oturuyordu.Mama sandalyesine koyuyorum şu an 6 ay 24 günlük desteksiz oturuyor.Bence bebeğiniz istiyorsa oturabilir artık.
Hasderluna ipekkizimm ben oturtuyorum zaten şu anda 6 ay 27 günlük düzgün bir şekilde oturabiliyor. İlk başlarda iki büklüm duruyordu, devriliyordu şimdi dikleşti iyice oturması da güzelleşti. O kadar da küçük değiller artık.
Minikprensefe Birkucukeylulmeselesi kuzum her bebek kendine özeldir benimde oğlum 6 ayda desteksiz oturdu şuan 7 ay 1 günlük tuutnup ayağa kalkıyor
ipekkizimm Birkucukeylulmeselesi her bebegin gelisimi farkli gercekten.bizimki cok erken oturmak gezmek istedi. Ben hic zorlamadim ne zaman isterse o zaman yapar merak etmeyin😊
Semabayram Birkucukeylulmeselesi canım her bebeğin gelişimi kendine özeldir kimi erken yürür kimi geç konuşur sen yüreğini ferah tut sitres yapma
Elifelcn Birkucukeylulmeselesi Oturur daha annesi oturttuğunu zaman bacaklarını iki yana güzelce aç destek alsın daha çabuk alışır
ipekkizimm damlahira evet hep kendi istegiyle oldu zaten saglik ocagini da degistirdim ilk gorusum ebeyi boyle diyince de sasirdim acikcasi haklisiniz
ipekkizimm Hasderluna dimi dimi. Kizim da one gidiyodu onceden yeni 6 aylik oldu devrilmiyor ama onceden beri oturmak istiyordu zaten ben zorlamadim ama simdi oturabiliyorken neden oturtmayayim hani kemiklerine filan bisey olmayacaksa
Esra-01 ipekkizimm bzde 6ay 13 günlüğüz desteksz biraz oturuyo hareket etmeye çalışacağı zaman yıkılıyo😊
Ozgeruya ipekkizimm bebim kizim 4 aylik cok merakli oturmaya yatiriyorum parmaklarımi yakalıyor kalkmak istiyor oturunca cok mutlu oluyor ciglik atıyor gülüyor saniyelik oturtuyom bidaki ay doktorumuza sorcm
ipekkizimm Ozgeruya benimki de nerdeyse 3.5 aydan beri dogruluyor yatmaktan hic hoslanmiyordu kucagimda oturtuyordum uzun olmayacak sekilde. Bende dr.a sormustum oturtma demisti ama durmuyordu ne yapayim 🤷♀️
Ozgeruya ipekkizimm aynen benimkide hic sevmiyor yatmayi yatirinca hemen kalkmaya çalışıyor bidaki ay 18 de falan gitcez sorcam o zaman 5 aylik olcak belki destekli oturt der
ipekkizimm Ozgeruya bence de 5 aylikken destekli oturtunca 6 ayina girerken desteksiz oturabiliyor. En son gittigim dr.da 5 aylikken sordum oturtma dedi gerci bana mi denk geliyo bilmiyorum ki😄
Senacay Ayda destekli oturması lazım ki 7 ayda desteksiz oturması bekleniyor. Gayet normal yani. Bebeğim 4 aylık kucakta destekli oturdu. 5. Ayın baslarinda yerde destekli oturdu. 6. Aya girmden çoktan desteksiz oturabiliyordu.
ipekkizimm Senacay 6.ayina girdi kizim desteksiz oturabiliyor dedim oturtma dedi. Aynı sizin gibiyiz biz de o yuzden bi sorayım dedim
Senacay ipekkizimm valla sağlık ocağı hemşireleri bı tuhaf ne dedikleri belli değil. Ben çok takılıyorum. Çocuk doktoru ne derse o