Piyenses Merhaba hanımlar bebeğim gece 3 den beri sürekli ağlıyor uykuya dalamıyor.gaz çıkartıyor kaka çiş yapıyor geğiriyor da ateşine baktım 36 herşey normal fakat sürekli geriniyor ve ağlıyor.kucağma aldğmda susuyor emziriyorum uyuyor 5 dk sonra ağlayarak geri uyanıyor.kendi hıçkırığına gaz çıkartmasına filan ağlıyor susmuyor.geceden beri uykusuz o da bende.sütüm yeterli geliyor bebeğin kilo alışı gayet iyi aç da bırakmıyorm altını da sürekli değiştiriyorm ama hala susmuyor😞 ne yapmalıyım yardım edin lütfen😫
yokbecanim Piyenses gaz problemi olabilir belki çıkardığı yeterli gelmiyordur.son çare çarşafta yavaş yavaş sallayarak sakinleştirebilirsiniz.
Minigimm Piyenses ayaklarını karnına çekip kafasını arkasına atıyor mu? Eger öyleyse gaz problemi vardır büyük ihtimalle.
Piyenses Minigimm ilaç da var gaz için ama işe mi yaramıyor ki metsil adında damla verdi doktor bi haftadır kullanıyorum
Minigimm Piyenses bizim 4 üncü gaz damlamız.fayda edebilir hiç etmeyebilir de.ama herkesde farklı işte bu damlalar