Annem 2 amcamın eşi benim eşim babannem geçirdi ama babam amcalarım dedem ben geçirmedik biz 0 pozitifiz ☺️ Ama dayım 0 negatif o biraz ateşli geçiriyor .. 0 grubu yakalansa da hafif geçiriyor diye biliyorum bende belki negatif oldugu için dayımda eksi etki göstermiştir