Aslında ilk kullandığımda bir süre memnun kalmıştım. Ama bu gece kızlarımdan biri 5′te emmeye kalktı ve nerdeyse tamamen ıslak olduğunu fark ettim. Altını alırken uyanacağını bilsem de tabiki aldım ve kaçınılmaz son 😔 kardeşini de uyandırdı. Hep beraber sabahın körü mü desem gecenin körü mü desem güne başlamış olduk. Sizler hangi marka kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Hemen bugün gidip almam lazım..