Ezgili Bebeğimin yüzünde sivilce gibi döküntü çıktı. Önce dudak kenarında başladı. Şimdide burun içinde var. Bir kızarıp bir kayboluyor. Geçen yerler kuruyup kabuklandı sertleşti. Uçuk mu yara mı emin olamıyorum 😞 Yaşayan annelerimiz neler yaptılar acaba?
Atomkarinca Ezgili hem üstte kalsın hemde kendi fikrimi yazayim kaç aylık onu yazmamissin ek gida falan aliyomu? Alerji oldugunda çıkar birde yeni doğanlarda ilk bir ay kadar olabiliyor isilik tarzı döküntü
Ezgili Atomkarinca 8 aylığız 2 aydır ek gıda alıyoruz. Şimdiye kadar allerjik bir tepki vermedi yediklerine. Allerji olsa tüm vucudunda çıkması gerekmez mi? Önce dudak kenarında başladı kızardı sınra söndü o bölge sertleşip pul pul oldu. Sonra burun içinde oldu. Üstü pütürcüklü hafif su kabarcığı gibi. Uçağa benzettim ama eminde olamıyorum. Sizde nasıldı döküntüler?
Atomkarinca Ezgili bizim tüm vücutta olmuyo döküntü sadece alın kafa içinde ve kulak arkalarında yüzünde hafif. Son günlerde ne yedi ona dikkat edin belki şampuan da yapmış olabilir en iyisi dr a götürmeniz tabi
Bbalyedi Ezgili merhaba baya yazalı olmuş ama sormak istedim size, benim bebeğim de çenesinde isilik gibi döküntü oldu. Sizde durum ne olmuştu