Nisa17 TV izlemiyo kızım çünkü biz de çok izlemeyiz, eşim gündüz evden calisiyo benim de izlicek vaktim olmuyo açıkçası akşamları da kızım erken uyuyo ondan reklama vs denk gelmiyo😊 ama ingilizce cocuk şarkıları var çok sevdiğim bir YouTube kanalının, onları dinletiyorjm ben beş aylıktan beri, daha doğrusu bı kez denk geldi çok sevdi ve devam ettik.. bilemiyorum ki, ama bence dönem dönem çocukların algıları filan değişir annesi, bı söylediğini hep söyler bı söylemez.. çok takilmiyorum ben açıkçası canı ne zaman isterse diye düşünüyorum 🤲 sizin minnosunuza da maşallah 🤍