kerem-21 Merhaba anneler bebeğim 4,5 aylık 3 gündür ishal ve çok yandı poposu ne yapsam geçmiyor önereceğiniz bişey var mı ?
MelihAsk28 kerem-21 hangi pişik kremi kullanıyorsunuz ? Doktorunuza danışarak travazol kullanabilirsiniz günde 2 defa. Bide hamazinc. Islak mendil kullanıyorsanız kullanmayın bı sure poposunu yikadiktan sonra kurulayip öyle krem sürün. İshal de pişik oluyor oğlum da oldu bı hafta da zor toparladi. Geçmiş olsun..
Habibe08 kerem-21 benim oglumda ishal oldugunda bildigin kaniyodu hicbisey gecirmedi cunku kremi emmeden bidaha yapti en son eczaneye sorduk antibiyotik bi krem verdi onla gecti ama ismini hatirlamiyorum
kerem-21 MelihAsk28 ıslam mendili yıkayıp kullanıyordum ama artık yıkıyorum gerçekten etkisini gösterdi ve sudocrem kullanıyorum çok sağolun bu arada🥰