Bebeğim de süt süt ürünleri yumurta alerjimiz vardı teste gerek kalmıyordu yemem de hemen kakada mukus kan ishal cilt bozukluğu vs oldu. Doktorum 0.10 çıkmış negatif dedi 4 aylık bebek 0.10u pozitif saymıyorlar mı napcamı anlamadım😓 yolda çocuk neden öyle tepkiler veriyor 😓