Merhaba güzel anneler ve anne adayları bizim kurum pandemiden dolayı kapalı ve devletin vermiş olduğu şu 1.168 TL lik ödeme yapılıyor ben 32 haftamda çalışamaz raporunu aldım kurumuma verdim ama muhasebeci işlememiş az önce 170 i aradım oradan da söylenen dogumunuzu yaptıktan sonra işlenir oldu benimle aynı duurmda olan ya da süreci bilen deneyimli anneler bilgilerini paylasabilirse sevinirim.