Merhabalar smilac mama kullanıyorum sadece mamayla besleniyoruz bebeğim 34 günlük. Smilac mamanın ölçüleri diğer mamalara göre büyük yani 1 ölçek 60 cc ye denk geliyor benim bebeğim 90 100 cc içiyor o zaman 1,5 mu koymam gerekiyor sanırım biraz fazla kaçırdım bebeğim biraz kabız oldu yardım edermisiniz?