Kızım 21 aylık kendi kendine uyumuyor. Ya 1 saat meme emicek ve kucakta dolaşcak yada çarşafta sallıcaz. Artık küçükte değil. Her zaman yanımda birileri olmuyor ki çarşafta sallıyayım. Ayakta sallamaya küçükken alıştırmadım. Şimdi pişmanım😬 uyuma alışkanlığını nasıl kazamdırabilirim. Bu ara 3 tane köpek dişi çıkıyor. Biliyorm oda daha çok hırçınlaştırıyor. Ama çok yoruldm bende psikolojik olarak. Uyku var ama çok zor yatıyor. Gündüz de gece de.Tavsiye, kitap önerisi biçok tavsiyelerinize ihtiyacım var.