Dilaelif Benim kızım 1 aylık hipp maması aldım arada veriyorum hiç sorun yaşamadım sonra sma maması aldık sürekli gaz sürekli ağlama oldu sizce mamadan olabilirmi
iremceren Dilaelif olabilir sma da bnde nasıl desem huzursuzluk yaşadım, bebeğim zaten bi süre sonra reddetti mama değiştirdim
ArasMom_34 Dilaelif bizede aptamil gaz sorunu yaptı hipp combiotic kullanıyoruz gaz problemi ortadan kalktı