Busramusti 6 buçuk aylık oğlum var sütüm 3-4 aylıkken çoktu ama şuan o kadar değil şükür oğluma yetiyor ek gıdaya başlayınca eskisi kadar içmiyor zaten ama azaldı sizinde böyle mi acaba
Papatyaseverr Busramusti ek gıdaya baslayıncada cok süt içiyorlar 😂 düzeni bozduysan ondan azalmıstır 9 aylık olacağız bir azalma olmadı aksine arttı benim
Busramusti Synmannesi yani ben hep günlük sağdığım miktarları not ederdim ondan 100-200 ml az çıkıyor
Busramusti Oykubrcn ben gece sapmalarını bıraktım gündüzden sütüm kalıyor diye ondan mı oldu bilmiyorum
Oykubrcn Busramusti valla düzenli sağdım yine azaldı gece sağmasam kesilirdi galiba siz sağın bence süt salgıları artar sagmagınca artmıyor
Busramusti Oykubrcn evet tekrar başlayacağım yani gece 12 de sağıyordum sonra sabah 5-6 da sağıyordum ama başlayacağım tekrar
OzgeOzkan Oykubrcn merhabalar siz baby plus ile mi sagiyorsunuz ? Lastiği çıkarınca sikinti oluyor mu ? Benim canımı çok yakıyor da bir çare arıyorum
OzgeOzkan Oykubrcn neden süt azaltıyor bir de bir fikriniz var mı ? Bebeğim 4.5 aylık azalmaya başladı benim de
Busramusti OzgeOzkan yok ben lansinoh kullanıyorum bi acıma durumu olmuyor ama sık mastit oluyor tam boşaltamıyor galiba
Papatyaseverr Busramusti evet canım prematüre doğduk berdeyse hiç emmedi ilk günden beri sağarak veriyorum hala gün içi 2 saatte bir sağıyorum ben ama aksatmadan
Busramusti Papatyaseverr yani benim değişiyor 3-4 saati buluyor bazen bende tekrar düzenli sağmaya başlayayım