Anneler selam. 3 ay önce doğum yaptım. Gebelik şekerim vardı. İnsülin kullanıyordum ve elimde hiç açılmamış bir adet kalem Levemir insülin iğnesi var. İhtiyacı olan bir anneye verebilirim. İstanbul güngörende oturuyorum. Gelip alabilir ihtiyacı olan annemiz