Nurcinnn Kızlar doğum yapali 2 ay oldu Dr um vitamin falan vermedi ama çok yoruluyorum bu arada emziriyorum da sizlerin kullandığı ilaçlar var mi önerebileceginiz
Busraata Nurcinnn brewers yeast vitaminb12 kullaniyorun galactago omega kullaniyorum hem sütüm artsın hem de vitamin almam gerek bebeklerle malum dogru düzgün birşey yiyemiyoruz
Mucizemveben90 Kansızlık var ılac kullanıyorum hamılelıkten beri b12 de kullanıyorum aslında tahlıl yaptrmam gereklı ama covıd19 maalesef
Nurcinnn Mucizemveben90 ben şimdi yazdım Dr uma cvp verdi evet kullan dedi anne sütüne zararı olur mu dedim aksine anne sütünün kalitesini artırır dedi hayır madem öyle nie önceden demiyosun sanki benim sormam lazımdı😅