doktor önerisi ve deneyimle mamaya baslamalısnz veya sonlandrmalsnz her bebegin bunyesi kilosu durumu farklı benim bebegime iyi gelen mama senin bebegine iyi gelmeyebilir aptamil kullanıyordum kabızlık gaz coktu agzndan cok dokuyodu mamanın yarısını icip yarısını ustune döküyordu doktora gittigimde soyledim en iyi marka aptamil urunleride guzel aslında dedi aptamilin conformil mamasnı kullanmamzı soyledi ona basladk memnunuz hem dökmuyor agzndan hem eskisi kadar gazı kabızlıgıda cok degil