Kızlar kızıma biz oda yapmamıştık biraz büyünce yaparız die normalde sepet beşik ve hamakta uyuyordu şimdi haliyle döndüğü için rahat edemiyor bizde odasını kurmaya karar verdik ben montessori istiyorum hani ev gibi çatılı olandan eşimde direk çocuk odası alalım diyor uzun süre kullanır diyor Yani bazanın kenarlarına korumalık filan takarız diyo benim aklımsa hep montessori odada sizce? Pişman olmayım sonra bi akıl verirmisiniz bu arada kızım 7 ay 3 günlük