Momcnssss Canım doğduğu günden beri düzenli saatlerde emzirdim, en az 2 saat bekledim emzirmek için bazen 3 saati buluyordu doktorumuz 2-3 saatte bir emzirsen yeterli saat başı emzirme demişti çok çok hafif geçirdik biz bikaç gün yüzü sarıydı 15. Gün kontrolünde doktor sarılığı geçmiş daha olmaz demişti. Gün içinde 2-3 dakika güneşe çıkarmıştık bide odanın ışığını hep açık tutuyorduk belki onlarında etkisi olmuştur