Merhaba güzel anneler 🌸 kızım yarın tam 1 yaşında olacak. Doğduğundan beri zaten uyku problemimiz var geceleri uyumuyor ama son zamanlarda artık saat başı hatta yarım saatte bir uyanır oldu. Dişe bağladık ama bazen karnından inanılmaz sesler geliyor ve sürekli memede. Yatmadan önce gece maması yediriyorum üstüne de sürekli emiyor artık alışkanlıktan kalktığını düşünüyoruz. Ama sürekli bi gaz sancısı bi bağırsak guruldaması sabah da uyanır uyanmaz kakasını yapıyor bütün güm rahat bi daha akşam olunca yine aynı. Bu durum hakkında bi fikri olan var mı doktorumuz gece emdiği için diyor ama ben yaşayanlar varsa fikir almak isterim 🙄