Minikkurbagam benim bebeğim böyleydi 9 ay boyunca gündüz tüm uykularda kucagımda bebeğimle oturdum kaldım. 9 ay sonrası yavaş yavaş düzeldi şu an 13,5 aylık gündüz uykuları memede uyuyup yatagında devam ediyor. Uzun da uyumaya başladı, gece emmek için uyansa da…Ben uyku eğitimi vermedim, kızım da uyku egitimi alabilecek gibi bir bebek değil zaten mizaç olarak eminim cok yıpranırdı deneseydik. ihtiyacı var ki kucak istiyor diye düşündüm çok zor biliyorum ama geçecek sabredin bence.