Merhaba, biz de 2-3aylık oldugundan beri kullanıyoruz, suan 5aylık oglum. Diğer damlaların hepsini denemiştik ama tam anlamıyla fayda etmemişti.Bu damla ile birlikte huzura kavuştuk, vücudundaki gerginlik gitti. Şimdi ise çok fazla ihtiyacının kalmadıgını hissettiğim için dozu yarıya düşürdüm.