benm kizimin 4 aylik kilosu 6 kiloydu zayof demisti doktor ama mama vermemistim istemedigi icin suan 6 aylik oldu 2 gub sonra asida ogrenicez kiloyi arı mama kullanıyorum kaşık mamasi biraz faydası oldu kızıma ama brn günde 2 defa veriyorum safece bir öğlen birde gece uykusuna gecerken surekli vermiyorum suan ek godaya gecti zaten yeni