Kızlar dün corona olduğumu öğrendim bugün 2. Günüm 10 gün evde karantina bebeğime(11ay) ise 14 gün şimdi bir kaç sorum olacak bu süreçte bebeğinize geçmemesi için neler yaptınız kaç gün sonra kendinizi iyi hissettiniz tam 10. Günde maskeyi çıkarıp bebeklerinizi öptünüz mü evdeyim bu süreçte yalnızız oğlumla ilaç kullanmak istemedim bebeğimi emzirdiğim için kısaca neler yaptınız bana anlatın ve birde tekrar test yaptırdınız mı