Beyzannannesi_61 dgntgb benim de doğum sonrası adetim sizin gibi aynı vakitte oldu ve ilk iki adetim çok yoğun olmuştu şimdi düzene girdi eskisi gibi oluyorum artık
Beyzannannesi_61 dgntgb aynen günlük 6 ped değiştirdiğim oldu benim ben de tedirgin olarak gezdim hep ama düzelir sizin de umarım vücut kendini toparlamaya çalışıyor sonuçta
dgntgb Beyzannannesi_61 evet sonuçta çok uzun bir süre olmadık kanama çok olduğundan sürekli başım dönüyor