Cannsuu Arkadaşlar merhaba, 3 aylık oğlum gündüz hiç uyumuyor ve neredeyse saat başı meme istiyor. Sürekli emdiği için de sütüm yok gibi geliyor. Yani gogusum boş gibi. Oğlum da ağlıyor zaten süt gelmediği için. Saat başı değil de iki saate bir emzireyim diyorum ama bu defa da durmuyor yine ağlıyor. Var mı tavsiyesi olan ne yapmalıyım? Çok moralim bozuk gerçekten. Oğluma tek bakıyorum dinlenme şansımda yok 😢
Zekiye Cannsuu canım benim bebeğimde öyleydi iki saat beklemiyordu doktorum emzik ile oyalamamı önerdi alışana kadar verdim şimdi emziğe bile gerek duymuyoruz
fst Cannsuu bende saat başı emziriyodum yetmiyomu diye düşünüyodm doktor sürekli ağlamasının sebebi açlık olamaz gazı çoktur dedi gaz damlası başladık 2 saatte bir emiyo ve tek tarafı emiyo tekrar uyandığında diğerini emiyo düzene öyle bindi belki gaz damlası işe yaramamştr🤔🤔 ben gazı kolay yapsın diye hindistan cevizi yiyorum sürekli oda rahatlattı yemeklerden önce yiyorm
bynduru Cannsuu bende bugun sordum doktora.Solgar sut arttirici tablet humana still Tea ve sagim onerdi.Ama ben bitkisel desteklere karsiyim.Bebegim ilac kullaniyor belki etkilesime girer diye.Emzirme konusunda duayen bi hocadir.Siz uygulayin isterseniz
Cannsuu Annnisshhh ilk dogudugunda mama vermistim ama sutum cogalinca kesmistik. Tekrar başlayacam gibi duruyor sanki 😢
Cannsuu Deletedmom090 gunde 8-9 bez değiştiriyorum. Gazi var aslında zaten doğduğundan beri. Relactaz damla kullanıyorum. O rahatlatmıştı. Ama son iki haftadır gündüzleri bu hale geldi. Ne yapacam sasirdim
Deletedmom090 Cannsuu yeterince çiş yaptığını düşünüyorsanız ve çişi açık renk ise doyuyordur Yalnız sık emzirmekte gazı çoğaltır
Cannsuu Deletedmom090 evet haklısınız ama susmuyor meme almadan. Emzik de vermedim hiç. Şimdi emzik vermeye çalışsam da onu da tutmuyor. 😢
Cannsuu hmrvkara aslında ben dolmasını çok beklemiyorum. Rahat etmiyorum yani çok dolu olmasa da değiştiriyorum Ama bence de oglum doyuyor . Ancak neden meme istiyor anlamıyorum. Uyumuyor acaba ondan mi diyorum
Deletedmom090 Cannsuu çok klasik olacak ama gerçekten işe yarıyor beyaz gürültü denilen sesleri denedinizmi? Bide emziğin ucuna çok az pekmez batırırsanız öyle de tutturmaya alıştırabilirsiniz. Çok zor gerçekten ya benim kızım kolikti çok şükür bitti😜
Cannsuu Zekiye keşke bizimki de emzik alsa 😢 vermedim şimdiye kadar. Şimdi deniyorum ama midesi bulaniyor kusuyor. Bir sürü emzik aldım ama yok hiçbirini tutmuyor
HilalAkif Zekiye benim oğlum da ayni durumda. Gazdan ağladığında da meme arıyor muydu sizin bebeğiniz? Hem ayaklarını karnına çekerek gaz sancısı cekiyor hem de ağzı ile meme arıyor. Etraf doymuyor diyor. Ben ısrarla doyduğu kanaatindeyim. 23 günlüğüz bu arada.
Turkanikra Cannsuu Canım eksik emiyorsa eksik ver ağzına benim kızım bazen gogusumu eksik niyetine kullanıyor emerken anlarsınız zaten
hmrvkara Cannsuu olabilir tek doymak için istemez güven duygusu kokunuz gaz sancısı üşütme hersey olabilir canım çok uzun sürerse günlerce dk veya sağlık ocağna gdersn
Turkanikra Cannsuu benim kızım da emmiyordu midesi bulanıyordu 2 aylıkken zorla verdim o attı ben verdim o attı ben verdim 2 saatte alıştırdım şimdi emziksiz yapamıyor ve aynı bizde sizin gibiydik sürekli ağlıyordu bende emziriyordum ama şimdi aciktginda ağlıyor ağzından emzik düşmüyor anlıyorsun zatn acıktığını zamanla
Turkanikra Cannsuu resmen kurtarıcı diyebilirim almıyorsa emzik değiştirmeni tavsiye ederim benim kızım da basta kabul etmedi damaklı aldım alıştı farklı oluyor hangisini isteyip istemedikleri belli olmuyor basta ucuzla başla sonra alışırsa iyisini al ben wee ile başladım 6 tl ye almıştım alışınca chicco physio compact marka aldım ve çok memnunum
Cannsuu fst aslında doğduğundan beri gazlı bir bebek bizim ki ama düzen e binmişti. Yine başa döndük sanırım 😢 hindistan cevizini hiç duymamıştım. Bende de etkili olur belki deneyeyim. Çok tsk ederim. Sutunuz yetiyor o zaman degil mi?
fst Cannsuu benimkinnde başından beri gazı var 😑 süt yapan şeyler ye firik pilavı accaip süt yapıyo 👌🏻 hindistan cevizide yağlı olduğu için galiba gazını kakasını kolay yaptryo