Bir hafta oldu doktora gittim uzağı görmekte sıkıntı yaşıyodum gözlük kullanman lazım dedi miyop oluşmuş sol gözüm 75 sağ gözüm 0.2…. ama ben bu gözlüğe daha alışamadım 🤷🤷🤦 takıyorum gece yatana kadar hiç çıkartmiyorum fakat her şeyi yamuk görüyorum bulaşık yıkıyorum tezgah yamuk sanki tabaklar devrilecek otarafa doğru kayacak gibi tuvalete giriyorum tuvalet yamuk suyu açıyorum sanki Su kapının altından akıp gidecek… Oturuyorum herkesi evin bitarafina doğru yamuk oturuyor . Ev işi yapıyorum yastık düzeltiyorum sanki düz durmuyor yamuk duruyor saatlerce düzeltmek için uğraşıyorum… Alışana kadar mı böyle oluyor yoksa bı anormallik mi var bilemedim