Bebişler nasıl yaa ay benimki hala bensiz durmuyor.Bırakıp cıkıyorm oyun halısında ben cıkar cıkmaz kıyamet çığlık.İlla ben olucam yanında.Asla durmuyor.sürekli yanında durayım istiyor.Kucakta gezmek istiyor.Güvenli bağlanma yapayım derken ilk 3 ay yanımdan kucağmdan ayırmadım.Acaba güvenli bağliyim derken bağımlı yaptım mı kendime sizinkiler nasıl? Kendi kendine oyalanıyorlar mı