Merhabalaaar 🌸 Kızım 12 aylık ve herşeyi yer şükür yani öyle taneli pütürlü vs ayırt etmez çiğner yer boğazına kaçar vs diye hiç kısıtlamadım ama şu nar konusunda ben cesaret edemedim sanki boğazına kaçar gibime geliyor. Siz nasıl yediriyorsunuz merak ettim 🙈