AleynaNur228 Kızlar 2. 5 aylık bebeğim var ve işlerim oluyor bırakacak kimse yok çıkmam gerekiyor bugun ve beni arayıp cok soğuk hasta olur diyenler var sabah sabah sinirlendirdiler yine 🤔 2 kat battaniyeye sarıp sıkıca giydirsem bebek arabasında üşür mü 🙏 sizce
Nadireyamac AleynaNur228 Sıkıca giydir, battaniyesini ört, kafasına mutluka şapka tak birşey olmaz terletmede ama çok dikkat etmen gerek
Unknown AleynaNur228 Güzelce giydirirsen bir şey olmaz. Bizde yürüyüşe çıkıyoruz bişeycikler olmuyor. ☺️
Busraata AleynaNur228 şapka eldiven taksan yüzünü korusan rüzgar ve soğuktan sıkıntı olmaz battaniye ve kıyafetler ısıtır onu zaten terletmemeye de dikkat edersin bizde cikiyoruz 50gunluk bebeğim mecbur cikcaz yani
Miraykiz58 AleynaNur228 terlerse daha çok üşür o yüzden terlemesin ama çıkarabilirsiniz dün ben de çıkmak zorunda kaldım ama bugün daha soğuk sanki
AleynaNur228 İlk çocuk olunca korkuyor insan biraz sabahda arayıp aman cıkma cocuk hasta olur diye laflar yiyince korkuyorum biraz saolun içimi rahatlattınız valla 🙏❤️
minnostospik AleynaNur228 benim de bebeğim 2 ay 24 günlük hep çıkıyorum yağmurluk takıyorum ruzgarliysa hava koruyor onu
Cansu-24 AleynaNur228 korkma canım güzelce ört üstünü dışarda kucağına hiç alma kapalı alan olmadıkça benim bebeğim ocakda dogdu 2 günde bir dışarı çıkartıp hava aldırıyordum en az 2 saat eve gelip vücuduna baktığımda sıcacık oluyordu bizi çok korkutuyorlar herseyden rahat ol 🤙🏻
minikkalp AleynaNur228 bende bu şekilde çıkarıyorum kızımı. İsim olduğu için değil hava biraz güneşli olsa çıkıp hava alıyoruz açık alanlarda. Çok şükür bişey olmadı. Üstelik doğunun en soğuk illerinden birindeyim 😊