Ezgi2727 Herkese iyi akşamlar 4 aylık kızım var ve son 1 haftadır ağızda salya miktarı arttı huzursuz memeyi çok severdi onu bile doğru düzgün emmiyor biberonun baş kısmını diş etlerine sürdüğüm zaman gülümseyip rahatlıyor ama diş için erken olduğunu düşünüyorum
Muberra Ezgi2727 erken olur mu benim cocugumunki 3 aylikken kasinmaya basladi cok normal kasinma erken baslar hemen cikmaz.
Mavimm Ezgi2727 benim bebeğim 3 aylık ve diş eti kabarmış doktor diş çıkaracağını söyledi bütün belirtiler zaten mevcut salyası buna bağlı öksürüğü dudak etrafı kızarıkları bu erken diş çıkarması bi sorun mu?
EsraBilal Ezgi2727 jel kullanıyorum ancak çok faydası olduğunu düşünmüyorum denemekte fayda var yinede.